FAQ'S

Wat is WowDeal?

WowDeal biedt iedere dag leuke deals aan in verschillende regio’s. Of je nu houdt van ontspanning, lekker eten, heerlijk wandelen of andere dingen, WowDeal streeft ernaar om aan elk uniek persoon fantastische deals aan te bieden in verschillende regio’s.

Hoe kan ik me registreren bij WowDeal?

Je kunt op twee manieren een account aanmaken bij ons.

1. Je kunt een WowDeal aanschaffen. Op het moment dat je een deal wilt kopen krijg je een inlogscherm, waar je jouw gegevens kunt invullen, daarbij kies je zelf je e-mailadres en wachtwoord.

2. Je kunt jezelf van tevoren registreren door rechtsboven naar "Login" te gaan op onze WowDeal site. Zie de volgende link: https://www.wowdeal.nl/user/loginView. Hier kies je vervolgens voor de optie "Registreer hier” bij “nog geen account?" Wederom gebruik je hier het gewenste e-mailadres en kies je zelf een wachtwoord.

Ik heb problemen met inloggen!

Het komt soms voor dat het inloggen niet lukt als het e-mailadres al automatisch in de balk geschreven staat. Het is dan raadzaam om dit veld even helemaal leeg te maken en opnieuw jouw e-mailadres te typen in combinatie met jouw wachtwoord.

Mocht het dan nog dan niet lukken met inloggen kun je het beste een nieuw wachtwoord aanvragen. 

Om een nieuw wachtwoord in te stellen kun je de volgende stappen volgen:

1. Ga naar de website van WowDeal (http://www.wowdeal.nl). 

2. Klik bovenin op de knop ‘Login’.

3. Links onderaan, boven de roze knop ‘login’ bevindt zicht de hyperlink ‘Wachtwoord vergeten?’ Je moet klikken op ‘hier’.

4. Er verschijnt nu een pagina waar je jouw e-mailadres invult. Hier klik je op de knop ‘wijzig wachtwoord’.

5. Er is nu een e-mail naar je verzonden. Volg de instructies op die in de mail staan.

Als je een nieuw wachtwoord aanvraagt wordt deze verstuurd naar je opgegeven e-mailadres. De link die je krijgt voor het maken van een nieuw wachtwoord is maar twee uur geldig. 

Mochten de problemen niet opgelost zijn na deze instructies, dan kun je een e-mail sturen naar service@wowdeal.nl

Ik wil graag een deal aanschaffen, hoe kan ik dat doen? De betaling lukt niet. 

Als je een deal wilt aanschaffen, dien je deze eerst te selecteren via deal overzicht. Je kunt op de gewenste deal klikken en kun je deze aanschaffen door op ‘Koop nu’ te klikken. Vervolgens kies je bij ‘hoeveelheid’ het aantal vouchers dat je wilt kopen en dit aantal bevestig je door op ‘bewerken’ te klikken. Vervolgens bevestig je de bestelling en volg je de verder instructies om te betalen.

Als je niet door de betaling heen komt staat linksboven op de pagina een melding met de reden waarom de betaling niet kan worden afgerond. 

Let op! Bij de betaling worden aanvullende gegevens gevraagd. Je dient je adresgegevens, geboortedatum etc. in te vullen in de linker velden onder ‘Persoonsgegevens, Huisadres en Voorkeuren’. Ook dien je de algemene voorwaarden aan te vinken. 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Er zijn verschillende manieren om te betalen. Je kunt betalen via de opties iDEAL, Creditcard, Visacard en PayPal.

Heb je een Duitse of Belgische bankpas dan dien je te kiezen voor de optie CreditCard en daarna voor de service Maestro. 

Je kunt niet achteraf of per handmatige overschrijving betalen.

Dien ik bij de betaling een Couponcode in te vullen?

Bij de betaling staat een veld waar je eventueel een coupon-code kunt invullen. Deze dien je alleen in te vullen als je het bezit bent van een cadeaubon of een andere kortingscode. Mocht je deze niet hebben, dan kun je de betaling gewoon verder doorlopen zonder dit veld in te vullen.

Is het mogelijk om een factuur te ontvangen van mijn betaling?

Helaas kunnen wij geen btw-facturen sturen over aankopen, omdat maar een gedeelte van de prijs voor WowDeal is. Je kunt wel altijd een betaalbevestiging van ons krijgen. Voor de factuur verwijzen we je echter naar de aanbieder van de WowDeal.

Kan ik een WowDeal cadeau doen?

Ja, dit kan! Je kunt de vouchers gewoon kopen zoals je dat normaal doet. Je dient de vouchers na de aankoop te printen en deze dan mee te geven aan de begunstigde. 

Let wel op, want bij sommige deals dient er eerst een reservering gemaakt te worden alvorens je de vouchers kunt printen. In dit geval dien je dus eerst in te loggen op onze WowDeal site. Vervolgens klik je op het kopje ‘Account’ en 'Vouchers'. Je kunt dan jouw aankoop raadplegen. Daarna kun je een reservering maken en dan krijg je de vouchers op het e-mailadres waarmee je inlogt bij WowDeal.

Hoe kan ik een cadeaubon bestellen?

Je kunt een cadeaubon via de volgende site bestellen: https://www.wowdeal.nl/giftcards 

1. Hier kun je het thema van de cadeaubon kiezen.

2. Bevestig het thema door op ‘Ga door’ te klikken.

3. Je kunt nu de prijs van de cadeaubon kiezen. 

4. Bevestig de prijs door op ‘Koop nu’ te klikken.

5. Je komt nu in het betaalscherm. Hier kun je kiezen voor ‘Bevestig bestelling’ en daarna kun je betalen.

Een cadeaubon is voor alle deals van WowDeal in te leveren.

Hoelang staat een deal online en wat doe ik als deze verlopen is?

Onze deals staan meestal tussen de 10 en 12 dagen online. De deals worden samengesteld door onze contactpersonen en de partners. Daarbij wordt altijd een begindatum en een einddatum besproken voor hoe lang een deal aangeboden mag worden. Als een deal niet meer online staat dan is deze verlopen en kunnen we deze niet meer openzetten.

Wat is de geldigheid van mijn gekochte deal?

Iedere deal heeft een bepaalde vervaldatum. Op de voucher en in de voorwaarden van elke deal staat duidelijk vermeld hoelang de desbetreffende deal geldig is. 

Kan ik mijn gekochte WowDeal annuleren?

Je hebt het recht om een deal binnen 14 dagen na aankoop te annuleren (tenzij anders vermeld). Indien je binnen 14 dagen besluit een deal te annuleren, kun je dit doen via een e-mail naar service@wowdeal.nl of je vult het annuleringsformulier in. Deze vind je boven aan onze WowDeal pagina in de link ‘vragen?’. 

Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om de deal te annuleren. Voor meer informatie over de wettelijke bedenktermijn verwijzen wij je naar de link ‘annuleringsvoorwaarden’ onderaan onze WowDeal site.

Welke deals komen er online in de toekomst?

We kunnen geen informatie geven over deals die in de toekomst gaan komen. 

Je kunt jezelf altijd inschrijven voor de nieuwsbrief van WowDeal. Zo blijf je op de hoogte van de lopende deals. Je kunt zelf kiezen voor welke regio en/of categorie (reizen of producten) je de nieuwsbrief wilt ontvangen.

Hoe kan ik mijn e-mailadres en/of wachtwoord wijzigen?

Om jouw e-mailadres en/of wachtwoord aan te passen kun je de volgende stappen volgen:

1. Ga naar de website van WowDeal (www.wowdeal.nl). 

2. Klik bovenin op het kopje ‘Login’ en log jezelf in.

3. In jouw account kan je  kiezen voor de optie ‘wijzig je gegevens’.

4. Er verschijnt nu een pagina waar je jouw e-mailadres of wachtwoord kunt wijzigen. Kies hier voor ‘+Wijzig e-mailadres’ of ‘+Wijzig wachtwoord’. Klik op het plusteken.

5. Je kunt nu je nieuwe e-mailadres of wachtwoord invullen en deze nogmaals bevestigen.

Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd, maar ik ontvang nog steeds de nieuwsbrief op mijn oude adres en niet op mijn nieuwe adres?

De nieuwsbrieven worden niet automatisch stopgezet wanneer je een e-mailadres aanpast. Je kunt deze stopzetten door de nieuwsbrieven te openen en onderaan de nieuwsbrief te klikken op afmelden.

Hoe kan ik mezelf afmelden/ aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt de nieuwsbrief stopzetten door de nieuwsbrieven te openen en onderaan de nieuwsbrief te klikken op afmelden.

Je kunt jouw e-mail adres aanmelden door naar www.wowdeal.nl te gaan en bovenin de pagina op nieuwsbrief? te klikken. Je kunt dan jouw e-mailadres invullen en regio selecteren en klikken op "Meld je aan". 

Er is sinds kort een wijziging geweest in ons systeem, waardoor er na het kiezen van een nieuwsbrief vragen worden gesteld over jouw voorkeuren. Hierdoor kunnen wij in de toekomst gerichter e-mails versturen die alleen betrekking hebben op jouw voorkeuren.

Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief, maar ik ontvang deze nog altijd niet?  

Het komt vaker voor dat onze mailings geblokkeerd worden door Hotmail, MSN, Live en Outlook-adressen of in de postvak ongewenste post/ spambox terecht komen. Controleer dus eerst jouw postvak ongewenste post/ spambox. 

Mocht de nieuwsbrief ook niet in de postvak ongewenste post/ spambox staan. Neem dan contact op met onze service via service@wowdeal.nl. .

Waarom ontvang ik zoveel verschillende nieuwsbrieven? 

Elke regio heeft zijn eigen nieuwsbrief. Daarbij zijn aparte nieuwsbrieven voor Reizen en Producten. Elke keer als er nieuwe aanbiedingen zijn, krijg je van deze groepen een e-mail. Mocht jouw e-mail adres zijn aangemeld voor meerdere regio’s, krijg je van al deze regio’s dagelijks een nieuwsbrief. 

Hoe kan ik een recensie achterlaten? 

Als je een deal gebruikt hebt en de partner deze verzilverd heeft ontvang je vanuit WowDeal een e-mail met een link naar een recensieveld. Deze kun je dan invullen.

Het komt soms voor dat je de recensie niet/gedeeltelijk kunt invullen. Dit probleem ligt vaak aan het feit dat je een verouderde versie van je browser gebruikt. Je kunt dan het beste een andere browser gebruiken of deze updaten. 

Hoe kan ik een reservering maken in het online reserveringssysteem?

Bij sommige deals dien je eerst een online reservering te maken alvorens je de vouchers kunt printen. Je dient dan eerst in te loggen op de WowDeal site en daarna kun je klikken op het kopje“Account”.  Je kunt dan via “vouchers”jouw aankoop raadplegen. Daarna kun je via “meer info” en “reserveren” de vouchers reserveren. Na het reserveren van de vouchers ontvang je de gereserveerde vouchers op het e-mailadres waarmee je inlogt bij WowDeal. Deze dien je uit te printen en daarna mee te nemen op de datum van je bezoek.  

Hoe kan ik een gemaakte reservering wijzigen in het online reserveringssysteem?

Je kunt een reeds gemaakte reservering zelf wijzigen in jouw account. Als je klikt op een van de vouchers die gereserveerd staat, dan wordt dit vak groter. Je ziet dan rechts ‘wijzig reservering’ staan. Hier kun je op klikken en vervolgens jouw gegevens aanpassen.

Ik heb geen voucher(s) ontvangen. Waar kan ik mijn voucher(s) vinden?

Om jouw vouchers te raadplegen kun je altijd inloggen in je account op onze WowDeal site. Daarna kun je klikken op het kopje ‘"Account" + "vouchers". Vanuit het voucheroverzicht kun je de vouchers, eventueel eerst reserveren, downloaden en printen. Na een aankoop kan het soms even duren voordat je de vouchers kunt zien in jouw account.

Ik heb een herinnering gekregen over een openstaande voucher?

Het kan zijn dat je een herinnering krijgt, ondanks dat je deze al gebruikt hebt. Soms kan het zijn dat partners de vouchers pas verzilveren als de deal verlopen is. Ze bewaren de vouchers dan op een andere manier. In ons systeem staan ze dan echter nog als niet gebruikt, vandaar dat er dan mailings verzonden worden met een herinnering. Wanneer je de voucher al gebruikt hebt dan is deze dus niet meer geldig!

Ik wil mijn voucher(s) verzilveren maar er is geen beschikbaarheid op de gewenste datum. Wat moet ik doen? 

Soms komt het inderdaad voor dat je niet de gewenste datum kunt reserveren. Indien je bij het kopen van een deal al een datum weet is het verstandig om de volgende keer meteen een reservering te maken na de aankoop. 

In het reserveringssysteem kan je overzichtelijk zien welke data nog beschikbaar zijn en gemakkelijk een datum kiezen die wel nog past in jouw agenda. 

Mocht er bij een deal geen gebruik worden gemaakt van het online reserveringssysteem, kun je het beste contact op nemen met het bedrijf om na te gaan welke data wel nog beschikbaar zijn en daarna te kijken of één van deze data nog past in jouw agenda. 

Hoe kan ik met mijn bedrijf samenwerken met WowDeal?

Stuur een mail naar partner@wowdeal.nl wanneer jij graag met jouw bedrijf wilt samenwerken met WowDeal. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak te maken.


AANMELDEN NIEUWSBRIEF
×