Heb je vragen over het gebruik van jouw voucher(s) i.v.m. de maatregelen rondom het Corona virus? Bekijk dan de veelgestelde vragen.

Veel gestelde vragen

Wij zorgen dat je altijd jouw WowDeal vouchers kan gebruiken. Dit betekent dat vouchers, die in de tijdelijke lockdown niet gebruikt kunnen worden en waarvan de geldigheid in of net na de periode van lockdown afloopt, worden verlengd. Zodat na de tijdelijke lockdown altijd ruim voldoende gelegenheid is voor het gebruiken van de vouchers.

Mocht je twijfelen of het in de periode van lockdown nog mogelijk is om jouw vouchers te gebruiken? Bijvoorbeeld bij een deal waarbij je ook het product kan afhalen? Neem dan contact op met de partner van deze deal. De contactgegevens staan hierbij op de voucher vermeld.

Wij begrijpen dat dit een bijzondere tijd is en dat het heel erg jammer is dat tijdelijk geen gebruik kan worden gemaakt van sommige vouchers. Wij hopen hierbij op jouw begrip.

Nog veel WowDeal plezier gewenst en blijf gezond!

Heb je een vraag of kom je er niet helemaal uit? Kijk dan eens hieronder bij de veelgestelde vragen. Kun je je antwoord niet vinden? Klik dan onderaan deze pagina op 'naar de contactpagina' en vul daar je vraag in.

Corona-virus: Kan ik bij jullie partners terecht?

Ja, binnen de op dat moment geldende maatregelen opgelegd vanuit het RIVM kan je bij de partner terecht.

 

Corona-virus: Wat als mijn voucher verlopen is of niet gebruikt kan worden?

Alle vouchers die door de maatregelen niet binnen de geldigheid van de deal plaats kunnen vinden zullen worden verlengd. Wij en onze partners staan garant dat je alsnog van de vouchers gebruik kunt maken binnen deze verlengde geldigheid. 

Hoe lang is de deal beschikbaar via de website?

Het verschilt per deal hoe lang deze online beschikbaar is. Wil je graag een deal kopen? Wacht dan niet te lang, want voordat je het weet staat de deal niet meer op onze website.

Betaalmogelijkheden

Er zijn verschillende manieren om de WowDeal-voucher te betalen. Betalen kan via de opties iDEAL, Creditcard, Visacard en PayPal.

Voor aankopen via een Duitse of Belgische bankpas, dient gekozen te worden voor de optie CreditCard en daarna voor de service Maestro, Bancontact of Mister Cash. Het is niet mogelijk om achteraf of per handmatige overschrijving te betalen.

Bij betaling dien je nog €0,50 administratiekosten af te rekenen.

Hoe koop ik een deal?

Als je een deal wilt aanschaffen, dien je deze eerst te selecteren via het overzicht waar je alle deals kunt vinden. Je kunt op de gewenste deal klikken en deze aanschaffen door op ‘Koop nu’ en ‘Afrekenen’ te klikken.
Vervolgens kies je bij ‘aantal’ het aantal vouchers dat je wilt kopen en dit aantal bevestig je door op het ronde pijltje achter het aantal vouchers dat je wilt te klikken.
Dan bevestig je de bestelling en volg je de verder instructies om te betalen. Let op dat je alle gegevens invult en aanvinkt. Na enkele minuten vind je de aangeschafte voucher in je account.

Kan ik een deal cadeau doen?

Ja, dit kan! Je kunt de vouchers gewoon kopen zoals je dat normaal doet. Je dient de vouchers na de aankoop te printen en deze dan te geven aan de begunstigde.

Let wel op, want bij sommige deals dient er eerst een reservering gemaakt te worden alvorens je de vouchers kunt printen. In dit geval dien je dus eerst in te loggen op onze WowDeal site. Vervolgens klik je op het kopje ‘Account’ en 'Vouchers'.
Je kunt dan jouw aankoop raadplegen. Daarna kun je een reservering maken. Na de reservering kan je via het kopje 'download' de voucher downloaden.

Waar vind ik mijn vouchers?

Om de voucher te raadplegen kun je altijd inloggen in je account op onze WowDeal site. Daarna kun je klikken op het kopje 'Account' + 'vouchers'. Vanuit het voucheroverzicht kun je de voucher (eventueel eerst reserveren), downloaden en printen. Na een aankoop kan het soms enkele minuten duren voordat je de voucher kunt zien in jouw account. Mocht je na 30 minuten nog geen voucher in je account hebben ontvangen, dan kun je een mail sturen naar info@wowdeal.nl met daarin de WOW-code (deze staat vermeld bij de betaling van je bank)

Ik heb mijn voucher betaald, maar nog niet ontvangen

Om de voucher te raadplegen kun je altijd inloggen in je account op onze WowDeal site. Daarna kun je klikken op het kopje 'Account' + 'vouchers'. Vanuit het voucheroverzicht kun je de voucher downloaden en printen. Na een aankoop kan het soms enkele minuten duren voordat je de voucher kunt zien in jouw account. Bij een aantal deals dient er eerst een online reservering gemaakt te worden, alvorens de voucher in het account wordt geplaatst. Je dient dan eerst in te loggen op de WowDeal-site. Daarna kun je klikken op het kopje 'Account'.

Via 'vouchers' kan de aankoop dan geraadpleegd worden. Daarna kan de aangekochte voucher via 'meer info' en 'reserveren' gereserveerd worden. Na de reservering kan, via het kopje 'download', de voucher gedownload en uitgeprint worden. De voucher dient uitgeprint meegenomen te worden op de datum van het bezoek.

Hoe kan ik een reservering maken met het online reserveringssysteem?

Bij sommige deals dien je een online reservering te maken. Je dient dan eerst op 'login' te klikken op de WowDeal-site. Daarna kun je klikken op het kopje 'Account'.
Via 'vouchers' kan de aankoop dan geraadpleegd worden. Daarna kan de aangekochte voucher via 'meer info' en 'reserveren' gereserveerd worden. Na de reservering kan, via het kopje 'download', de voucher gedownload en uitgeprint worden. De voucher dient uitgeprint meegenomen te worden op de datum van het bezoek.

Bekijk hier meer informatie over het reserveringssysteem: https://www.wowdeal.nl/static/documents/contacts/3c/3/Reader%20reserveringssysteem%20042017.pdf

Hoe print ik mijn vouchers?

Om de voucher te printen kun je altijd inloggen in je account op onze WowDeal site. Daarna kun je klikken op het kopje 'Account' + 'vouchers'. Vanuit het voucheroverzicht kun je de voucher (eventueel eerst reserveren), downloaden en printen. Na een aankoop kan het soms enkele minuten duren voordat je de voucher kunt zien in jouw account.

Moet ik mijn voucher uitprinten?

Je dient je voucher altijd uitgeprint mee te nemen naar de plaats van bestemming. Niet alle partners scannen de vouchers meteen, vandaar dat je de voucher dient uit te printen. Voor uitzonderingen kun je altijd eerst contact opnemen met onze partner.

Kan ik mijn voucher annuleren/retourneren?

Je hebt het recht om een deal binnen 14 dagen na aankoop te annuleren. Indien je binnen 14 dagen besluit een deal te annuleren, kun je dit doen via het contactformulier.
Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om de deal te annuleren. Voor meer informatie over de wettelijke bedenktermijn verwijzen wij je naar de link ‘annuleringsvoorwaarden’ op onze WowDeal site.

Wat gebeurt er als mijn voucher is verlopen?

Als je te laat bent met het inleveren van de voucher, kan er helaas niet meer geannuleerd worden. Je hebt het recht om een deal binnen 14 dagen na aankoop te annuleren. Indien je binnen 14 dagen besluit een deal te annuleren, kun je dit doen via een e-mail naar service@wowdeal.nl Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om de deal te annuleren. Voor meer informatie over de wettelijke bedenktermijn verwijzen wij je naar de link ‘annuleringsvoorwaarden’ op onze WowDeal site.

Hoe meld ik mij aan als nieuwe gebruiker?

Je kunt op twee manieren een nieuw account aanmaken bij WowDeal.

1. Je kunt een WowDeal aanschaffen. Op het moment dat je een deal wilt kopen krijg je een inlogscherm, waar je jouw gegevens kunt invullen, daarbij kies je zelf je e-mailadres en wachtwoord.
2. Je kunt jezelf van tevoren registreren door rechtsboven naar 'Login' te gaan op onze WowDeal site. Hier kies je vervolgens voor de optie 'Registreer hier' bij 'nog geen account?' Wederom gebruik je hier het gewenste e-mailadres en kies je zelf een wachtwoord.

Hoe log ik in?

Je kunt inloggen op de website door rechtsboven op 'Login' te klikken. Hier vul je jouw e-mailadres en wachtwoord in waarmee je geregistreerd bent.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Controleer of je het juiste e-mail adres en wachtwoord hebt ingevuld. Mocht het dan nog dan niet lukken, kun je het beste een nieuw wachtwoord aanvragen.
Een nieuw wachtwoord kan je instellen via: https://www.wowdeal.nl/account/wachtwoord-vergeten. Mochten de problemen niet opgelost zijn na deze instructies, dan kun je een e-mail sturen naar service@wowdeal.nl

Ik ontvang geen nieuwsbrief meer?

Het kan zijn dat de nieuwsbrief van WowDeal in je ongewenste e-mail is beland. Is dat niet zo, schrijf je dan opnieuw in, via het kopje 'nieuwsbrief' bovenin onze website.

Hoe schrijf ik mijn e-mail adres uit voor de nieuwsbrief?

Je kunt je uitschrijven voor de nieuwsbrief van WowDeal door onderstaand antwoordformulier in te vullen. Je krijgt dan een bericht terug als we jou uitgeschreven hebben.

Naar het formulier

Waar kan ik terecht als ik een vraag, suggestie of klacht heb?

Je kan je vraag stellen door een mailtje te sturen naar service@wowdeal.nl

Naar het contact formulier

Ik heb interesse om partner te worden

Graag samenwerken met WowDeal? Vul dan onderstaand antwoordformulier in. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen om een afspraak te maken.

Naar het contact formulier

Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?

De klantenservice van WowDeal is niet telefonisch bereikbaar. Kom je ergens niet uit? Je kan je vraag stellen via onderstaand antwoordformulier. Op werkdagen krijg je binnen 24 uur een reactie op je bericht.

Naar het contact formulier